אולם אירועים בבית עובד

ויה Via Events אירועים בבית עובד – אירוע יוקרתי בדרך שלכם

ויה Via – בית לאירועים בלב הפרדסים הוא אולם אירועים בצומת בית עובד בואכם נס ציונה רחובות, המאמין, כמשתמע משמו, בדרך: אותה דרך בלתי מתפשרת של תכנון מדוקדק של כל פרט עד לזעיר ביותר, של חשיבה מראש וצפייה מוקדמת של כל בעיה וצורך עתידיים על מנת להקדים ולהכין להם מענה הולם; של שירות מתוקתק, צמוד, אישי ואדיב מהשורה הראשונה, ושל מקצועיות קפדנית ששמה דגש על סטנדרטים גבוהים באיכות, באוכל, בשירות ללקוח ובאירוח.

הדרך שלנו היא הדרך שלכם לאירוע בלתי נשכח, קסום ויוקרתי, שכל מרכיביו מתאחדים לכדי שלם הגדול מסך חלקיו!

הדרך לאירוע המושלם מתחילה מקביעת פגישת היכרות והתרשמות – חייגו: 077-6706687

המקום הנכון במיקום הנכון

ויה Via אולם אירועים בבית עובד מציע לכם מתחם אירוח מרשים וענקי (15 דונם), במיקום מרכזי בואכה בית עובד ונס ציונה – רק כ-20 דקות נסיעה מתל אביב על הכביש המהיר, בלי סיבוכי רמזורים ורחובות חד-סטריים. בקלות ובמהירות מגיעים אורחיכם מהכביש המהיר אל המתחם שבלב הפרדסים, שם מחכה להם מגרש חנייה פרטי עצום (מתאים לכ-300 מכוניות וישנן אפשרויות חנייה נוספות מחוץ למתחם, אם צריך).

מהרגע בו יוצאים מהרכב מלווה אתכם אווירה אחרת, של ציפייה והתרגשות. מוזיקה נעימה מתנגנת, ואתם נכנסים בשערי הגן רחב הידיים, שבין מדשאותיו עצי פרי ופרחים צבעוניים, בעיצוב אדריכל הנוף קובי טל. כאן ניתן לערוך קבלות פנים יפהפיות ושיקיות באוויר הפתוח, להתחתן תחת החופה הגבוהה והמרשימה או אפילו להעתיק את כל האירוע לגן תחת כיפת השמיים. בלב הגן ניצב אולם מלא הוד והדר, בשטח של 1000 מטר רבוע, העוצר את נשימת הנכנסים בעיצובו המפעים, בתקרות הגבוהות ובמראה היוקרתי-קלאסי  שלו ובעיצוב אורבני.

אבל זו רק ההתחלה:

מכאן ילוו אתכם השירות הפנומנלי והמפנק של צוות ויה Via, ומטבח השף הנהדר של השף של האולם, שלומי ברוך, שקוצר אירוע אחר אירוע מלוא חופן תשבחות מכל האורחים.

כשתגיעו לפגישת ההתרשמות במתחם ויה, אולם אירועים בבית עובד, תחוו זאת בעצמכם ותתאהבו ממבט ראשון – זו הדרך שלכם, זהו המקום בשבילכם.

beit_oved_events

מה עוד?

• אירוח אירועים בכל היקף וגודל עד סך של 800 אורחים

• התמחות הן באירועים פרטיים, הן באירועי קונספט והן באירועים עסקיים ומסחריים (תצוגות אופנה, אירועי השקה, נשפי גאלה, ערבי התרמה/מכירות, כנסים וימי עיון ועוד)

• שירות צמוד ממפיק אירוע אישי לכל אירוע ואירוע החל מהפגישה הראשונה

• מנהלת אירוע צמודה המלווה את האירוע שלכם לאורך כל היום

• מבטח שף משובח ומפנק, בפרזנטציה שהיא תאווה לעיניים לא פחות מלחיך

• מיקום נוח במרכז הארץ וחנייה פרטית בשפע

• מערכות מולטימדיה מתקדמות מהשורה הראשונה, כולל 3 מקרני וידאו, 7 מקרני תמונות ומערכות תאורה חדשניות

• אפשרות לעיצוב אישי לפי טעמכם

• אמינות ואחריות: אולם אירועים בבית עובד בעל רישיון מלא בתוקף כולל כל אישורי הבטיחות הנלווים

איך להגיע אל ויה שלב אחר שלב מצפון ומדרום – מיקומנו דקה מצומת בית עובד:

לבאים מכיוון צפון:

ירידה מכביש 4 במחלף עין הקורא לכיוון ראשון לציון ורחובות, יש לבחור בנתיב השמאלי מבין השניים ולהיצמד לשמאל (המחלף הימיני מוביל לראשון לציון מערב), לאחר העיקול שמאלה יורדים מהגשר למחלף פלמחים ובו שלושה נתיבים.

יש לבחור בנתיב האמצעי לכביש 42 דרום לכיוון יבנה, ממשיכים ישר (חולפים על פני הרמזור של בית חנן) ומגיעים לצומת בית עובד, ברמזור יש לפנות שמאלה ולהמשיך ישר ברמזור שמיד לאחר הפניה.

הרמזור הבא ימינה מוביל לכיוון מתחם גני האירועים והאיצטדיון העירוני, יש לפנות שמאלה ברמזור ובפניה הימינית הראשונה שלאחר מכן יש לפנות שוב שמאלה. ויה אירועים יהיה מצד שמאל שלנו ולכן יש לפנות שמאלה שוב כאשר האיצטדיון העירוני יהיה מצד ימין שלנו. החניון של ויה אירועים נמצא עתה בצד שמאל שלנו. בהצלחה!

לבאים מכיוון דרום:

ירידה מכביש 4 במחלף יבנה לכניסה לעיר, יש להמשיך ישר ולעבור את כל הרמזורים עד לצומת T של ימינה לאשדוד ושמאלה לתל אביב, זהו כביש 42 לכיוון צפון, יש לפנות בצומת T שמאלה ולהמשיך ישר עד לצומת בית עובד (בדרך עוברים ברמזור של כפר הנגיד וברמזור של רחובות מערב-בהם ממשיכים ישר).

בצומת בית עובד פונים ימינה לכיוון נס ציונה ורחובות, הרמזור הבא ימינה מוביל לאזור מתחם גני האירועים והאיצטדיון העירוני, יש לפנות שמאלה ברמזור ובפניה הימינית הראשונה שלאחר מכן יש לפנות שוב שמאלה. ויה אירועים יהיה מצד שמאל שלנו ולכן יש לפנות שמאלה שוב כאשר האיצטדיון העירוני יהיה מימין לנו. החניון של ויה אירועים נמצא עתה מצד שמאל שלנו. בהצלחה!

ההצלחה של האירוע שלכם היא ההצלחה שלנו, והיא מובטחת. לאירועים בבית עובד, התקשרו: חייגו: 077-6706687